دانلود رایگان جامع ترین آموزش ارائه مطلب Total Training Microsoft PowerPoint 2010 Tutorials

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جامع ترین آموزش پاورپوینت Microsoft PowerPoint 2010 Complete Video&Interactive Tutorial

:: به همراه لینک خرید پستی ::

▐43 ویدئو آموزشی به مدت 7 ساعت ▐

.•● کامل ترین و جامع ترین آموزش نرم افزار کاربردی Power Point 2010  + فایل های آموزشی ●•.

پاورپوینت نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگهای الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم می باشد. وجود الگوهای از پیش آماده شده، موجب میگردد که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید. یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌ شود. از آنجایی که یکی از مشکلات آموزش در ایران، نداشتن جذابیتهای لازم، نیاز به  برنامه های پشتیبانی کننده فراوان و حجم بالای فایل‌ها با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران است، اسلایدهای آموزشی پاورپوینت به منظور رفع این کاستی ها می تواند بسیار مفید باشد، بطوریکه برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند. لذا یادگیری این برنامه می تواند کمک بزرگی برای مدیران، برنامه ریزان و دیگر علاقمندان باشد.

در این پست ویژه برای شما کاربران عزیز آموزشی جامع و کامل مرتبط با Microsoft PowerPoint 2010 آماده کرده ایم که شامل 8 فصل مجزا و کامل می باشد که هریک آموزش های لازم در رابطه با بخش های مختلف از این نرم افزار کاربردی را در خود جای داده است. تمامی آموزش ها با کیفیت مناسب و فرمت Wmv می باشد. همچنین فایل های تمرینی که در ویدئوهای آموزشی تدریس می شوند، در پک دانلودی گنجانده شده است. این مجموعه زیبا تمامی کارهای گرافیکی و جلوه های نمایشی لازم برای ایجاد یه فایل نمایشی برای سمینار ها و جلسات را تحت پوشش قرار داده و می تواند تمامی نیازهای آموزشی در رابطه با نرم افزار پاور پوینت را مهیا سازد. این مجموعه 400 مگابایت کاهش حجم داشته و بدون حذفیات می باشد. تیم ما امید دارد این مجموعه مورد پسند  قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

معرفی فواصل آموزشی

فصل اول : آشنایی با نرم افزار و آغاز کار زمان: 43 دقیقه

فصل دوم : کار با فایل های نمایشی  زمان: 83 دقیقه

فصل سوم : کار با اسلایدها زمان: 56 دقیقه

فصل چهارم : جلوه های گرافیکی و نمایشی زمان: 64 دقیقه

فصل پنجم : مدیریت فایل های صوتی و تصویری زمان: 24 دقیقه

فصل ششم : افزودن تصاویر متحرک و انتقالی زمان: 43 دقیقه

فصل هفتم : آماده سازی فایل های نمایشی زمان: 38 دقیقه

فصل هشتم : استخراج فایل ها  زمان: 47 دقیقه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom